Wat houdt werken via 365 Payroll in?

Werken via 365 Payroll betekent dat je werkt bij je opdrachtgever maar een arbeidscontract hebt bij 365 Payroll. Het enige wat je opdrachtgever elke week hoeft te doen is, via onze handige online portal, je gewerkte uren aan ons doorgeven zodat wij die aan je kunnen uitbetalen. Snel, makkelijk en vertrouwd.

Wij regelen je arbeidscontract, zorgen voor een tijdige en correcte salarisbetaling en wanneer er sprake is van ziekteverzuim zijn wij nauw betrokken bij je re-integratie. Natuurlijk zorgen we ook voor je pensioen en de uitvoering van eventuele CAO- en wetswijzigingen. Heb je op enig moment vragen over bijvoorbeeld je vakantiedagen of vakantiegeld, dan kun je die informatie altijd via de telefoon of e-mail bij onze servicedesk opvragen.

De 365 Payroll ‘Employee Benefits’

Naast een uitdagende baan bieden we je verschillende extra’s. Om je te laten merken hoe blij we zijn dat je voor ons hebt gekozen, hebben we diverse ‘Employee Benefits’ in het leven geroepen. Hiermee kun je bijvoorbeeld deelnemen aan onze collectieve zorg- en schadeverzekeringen.

Meer weten over werken via 365 Payroll?

Als je vragen hebt, kun je altijd terecht bij één van onze servicedeskmedewerkers. Wij staan altijd voor je klaar om al je vragen snel en professioneel te beantwoorden. Heb je graag persoonlijk contact, dan maken we een afspraak met je. Je kunt onze servicedesk bereiken via telefoonnummer 088-3365500 of via e-mail: info@365payroll.nl.

0

KOPPEN
KOFFIE

0

TEVREDEN
WERKNEMERS

0

ONTZORGDE
WERKGEVERS

0

AFGELEGDE
KILOMETERS

Door op 'Cookies accepteren' te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van cookies bij bezoek aan deze website. Meer weten over deze cookies? Klik dan op de 'Meer info' knop.